Η επένδυση σε μια πλατφόρμα ή υποδομή e-commerce έχει συγκεκριμένα οφέλη: κατ’αρχάς, το e-commerce παρέχει παγκόσμια προβολή και πρόσβαση σε εκατομμύρια πελάτες, επεκτείνοντας την αγοραστική δυναμική της εταιρίας σας. Επίσης, επενδύοντας στο e-commerce αντί του συμβατικκού τρόπου εμπορικής δραστηριότητας, μια εταιρεία μπορεί να μειώσει το κόστος λειτουργίας και τις φυσικές απαιτήσεις της, όπως αποθήκες και καταστήματα, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και τα κέρδη.
Επιπλέον, η επένδυση στο e-commerce δίνει τη δυνατότητα για προσαρμογή στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών μέσω αναλύσεων δεδομένων όπως ποιά προϊόντα έχουνε μαγαλύτερη αγορασιμότητα, ποιά τραβούν το ενδιαφέρον των επισκεπτών ακόμα κι αν δεν αγοράσουν, σε ποιό στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας σταματούν οι πελάτες, πως επηρεάζει την επισκεψιμότητα μια περίοδος προσφορών ή εκπτώσεων και άλλα.